غرفه سازی در نمایشگاه لوازم خانگی

 

شما بهتر از هرکسی می دانید که اولین قدم برای شرکت در نمایشگاه مربوط به کسب و کار خود اقدام به اجاره مکان غرفه و غرفه سازی می باشد. یکی از اصلی ترین موارد برای حضور در نمایشگاه ها غرفه سازی می باشد. زیرا این غرفه است که کسب و کار و محصولات شما را به بازدیدکنندگان نشان می دهد.

برای طراحی وساخت غرفه باید تمام نکات لازم رعایت شود‌ اولین نکته‌ای که باید به آن توجه شود وع فعالیت شرکتی که قرار است در نمایشگاه شرکت کند. زیر غرفه باید نوع کسب و کار یا محصول و خدمات شرکت را به خوبی به بازدیدکنندگان نمایش دهد یعنی فرد با دیدن غرفه شما متوجه نوع فعالیت و محصولات و خدماتتان شود. البته درست است که نوع ای نمایشگاه بیان کننده نوع فعالیت شرکت کنندگان می باشد اما با این حال باید غرفه سازی ارزان نمایشگاهی متناسب با نوع فعالیت شرکت باشد.

 

نمایشگاه لوازم خانگی تهران

یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های ایران در زمینه صنعت و وسایل خانگی نمایشگاه لوازم خانگی تهران میباشد که هر ساله در تهران برگزار می گردد. محل برگزاری این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران می باشد.

نمایشگاه لوازم خانگی تهران اتفاقی چهار روزه می باشد که از سال ۱۳۸۰ شروع به کار کرده است و در آن تولید کنندگان داخلی و خارجی جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات شان را در غرفه های خود به تماشا کنندگان ارائه می دهند. یکی از مهمترین اهداف این نمایشگاه که به وسیله انجمن صنایع لوازم خانگی ایران برگزار می گردد، این است که تولید کنندگان داخلی بهتر و بیشتر معرفی شوند کسب درآمدهای ارزی بیشتر شود توسعه صادرات غیر نفتی و همینطور توسعه بازار داخلی این صنعت بیشتر شود.

غرفه سازی آرمان 61

برگزاری نمایشگاه در شهر تهران و حضور شرکت کنندگان از شرکتهای معتبر داخلی موجب می شود شرکت ها علاوه بر رقابت با یکدیگر با تولیدکنندگان محصولات خارجی نیز رقابت کنند و با تلاش برای بیشتر شدن کیفیت محصولاتشان قیمت نهایی آن ها را نیز کاهش دهند تا رضایت مشتری را به خود جذب کنند. بنابر این اولین کاری که شرکت کنندگان این نمایشگاه باید انجام دهند طراحی غرفه و غرفه سازی می باشد تا بتوانیم محصولات خود را به بهترین شکل به مردم ارائه دهند .‌

بعد از غرفه سازی و چیدمان داخلی نوبت به این موضوع می رسد که چگونه با بازدیدکنندگان ارتباط برقرار کنیم و آنها را به داخل غرفه بکشانیم. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم غرفه سازی امری مهم است زیرا اولین چیزی که بازدیدکننده را به سمت غرفه جذب می کند، طراحی و نمای غرفه ی شما می باشد. بنابراین در زمان غرفه سازی باید همه ی موارد رعایت شود.

همانطور که گفتیم نکته ی بعدی ارتباط با مشتری است که جذب غرفه ی شما شده است و قصد دارد از آن تماشا کند. برای این کار حتما از افراد خبره و کار بلد استفاده کنید که روابط عمومی خوبی دارند و می توانند با مشتری ارتباط برقرار کنند. بهتر است مقاله طراحی غرفه نمایشگاهی با سازه ماکسیما را نیز بخوانید.

افرادی که در غرفه ی شما مشغول به کار هستند، باید یکسری ویژگی ها داشته باشند. یعنی افرادی که در داخل غرفه کار می کنند باید لباس های یک شکل و هماهنگ به تن داشته باشند، همگی باید دارای ظاهری آراسته و قدی بلند باشند، به حرفه ی بازاریابی تسلط  داشته باشند و بتوانند با مشتری ها ارتباط برقرا کنند.

علاوه بر کارمندان مناسب بهتر است در غرفه ی خود پذیرایی نیز داشته باشید، مثلا در فصل گرما از مهمانان با شربت و شیرینی پذیرایی کنید و در فصل سرما با نسکافه یا چایی از آنها پذیرایی کنید. علاوه بر پذیرایی سعی کنید یکسری پک تبلیغاتی تهیه کنید و به بازدیدکنندگان غرفه ی خود هدیه بدهید.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart