پیش نمایش طراحی غرفه سازی به صورت سه بعدی

 

 

در این روش کارفرما میتواند مانند یک بازی کامپیوتری در طرح خود قدم بزند و جزئیات را با بالاترین کیفیت شبیه سازی، ببیند.  با اجرای این روش طراحی غرفه سازی به کارفرما این امکان را می دهد که در محیط غرفه خود حرکت کند. این افراد می‌توانند خیلی راحت طراحی را با کامپیوتر شخصی خود به بهترین شکل مشاهده کنند.

برخی از شرکت ها به تازگی روشی نوین و بسیار هیجان انگیز را برای طراحی غرفه نمایشگاهی به صورت مجازی به شکل حرفه ای شبیه سازی و مدل سازی کرده اند.  کاربران با ورود به غرفه نمایشگاهی مجازی سه بعدی که دقیقا مشابه با نمایشگاه های محیطی هستند، جزئیات طراحی غرفه سازی نمایشگاه تهران خود را به طور کامل قبل از ساخت مشاهده می کنند.  در این روش به راستی وارد یک غرفه در نمایشگاه با همان حس و تجربه حضور در نمایشگاه واقعی شروع به بازدید و گشت و گذار در غرفه می کنند.

یکی از مهمترین مزایای این روش طراحی این است که افراد می توانند قبل از ساخت غرفه خود طراحی آن را به طور کامل مشاهده کنند تا اگر موردی در آن وجود داشت که با سلیقه آنها مطابقت نداشت آن را تغییر دهند.

 

اهمیت غرفه سازی نمایشگاهی

برگزاری نمایشگاه ها به این منظور می باشد که محصولات و خدمات شرکت ها به صورت مستقیم در مقابل بازدیدکنندگان نمایش داده شوند.  بنابراین مهمترین چیز در نمایشگاه ها ارائه و نمایش محصولات عرضه کننده در غرفه ها می باشد.  یکی از روش های تاثیرگذار در در فروش و تبلیغات قدرتمند شرکت در نمایشگاه های تخصصی می باشد.

 

به همین خاطر طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی به یک امر بسیار مهم برای مشارک کننده ها تبدیل شده است. معمولاً برای تبلیغات با ابزارهای رسانه ای بسیار پرهزینه می باشد‌. و حتی ممکن است کارفرما را به هدف خود از تبلیغات نرساند. اما حضور در نمایشگاه و اجاره یک غرفه می تواند تبلیغات مقرون به صرفه و پرکاربرد تر باشد.  ابزارهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی مثل چاپ کارت ویزیت که حداقل رسانه معرفی هر فرد یا شرکتی بوده است نیز برای معرفی شرکت به بازی کنندگان نیز موثر است.

 

ویژگی های غرفه مناسب

 

هرچقدر طراحی و غرفه سازی با نوع محصولات  و خدمات شرکت ها مطابقت بیشتری داشته باشد، شرکت کنندگان را به رسیدن به اهداف اصلی خود بیشتر نزدیک می‌کنند.  زیرا غرفه نمایشگاهی بیانگر هویت سازمانی و همینطور تداعی‌کننده صفات و نگرش شرکت ها در ذهن مخاطبان می باشد.

طراحی غرفه سازی به صورت سه بعدی آرمان

معیارهای قابل توجه در غرفه سازی نمایشگاهی

 

تطابق داشتن با حال و هوای نمایشگاه

گیرایی هرچه بیشتر از نظر و دید بازدیدکنندگان

به کارگیری مناسب از فضای محدود پروف از نظر چیدمان و تقسیم بندی مناسب فضا

قیمت تمام شده ساخت غرفه متناسب با بودجه در نظر گرفته شده

کیفیت مناسب تجهیزات و متریال های استفاده شده در غرفه

 

اهمیت انتخاب غرفه ساز برتر

 

با توجه به اینکه تبلیغات نمایشگاهی بسیار حساس می باشد و به دلیل محدود بودن زمان برگزاری و هزینه‌های زیادی که برای این نوع تبلیغات انجام میشود، انتخاب برترین غرفه ساز و شرکت تبلیغاتی که توانایی ارائه پیشنهاد اصولی و موثر و همینطور توانایی اجرای پروژه ها با کمترین هزینه و زمان ممکن و تجربه بالای مدیریت پروژه را برخوردار می باشند.  یکی از نیازهای مهم و اصلی غرفه داران برای رسیدن به اهداف تبلیغاتی خود داشتن غرفه های جذاب و مناسب میباشد. بهتر است مطلب رنگ های مناسب در غرفه سازی برای نمایشگاه را نیز بخوانید.

 

بنابراین زمانی که قصد دارید در نمایشگاه های مربوط به حوزه کاری خود شرکت کنید، بهتر است بهترین قرص ساز را انتخاب کنید تا بتوانید از طریق قرص های مناسب و جذاب محصولات خدمات خود را به بهترین شکل به بازدیدکنندگان ارائه دهید  و به اهداف خود برسید.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart