ویژگی فضای غرفه نمایشگاهی

اندازه غرفه یکی از عوامل تاثیر گذار در جذب مخاطب است. هر قدر اندازه غرفه بیشتر باشد پذیرش مخاطب بیشتر است. اندازه غرفه یکی از عواملی است که در غرفه سازی به آن توجه ویژه ای می شود. اگر شما در غرفه فضایی برای تجهیزات مورد نظر ندارید، یا به فکر اجاره تجهیزات نمایشگاهی هستید، اما فضای کافی برای آن ندارید؛ در این مقاله همراه ما باشید تا با چند المان کوچک اندازه غرفه را طبع میل خود تغییر دهید.

داشتن یک غرفه زیبا و کار آمد وابسته به متراژهای بالا نیست، شما با داشتن غرفه ای کوچک و رعایت کردن اصول های زیر میتوانید با خیالی آسوده فضای مناسبی را برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی باز کنید.

 

هدف انتخابی

 

غرفه با هدف ارائه محصولات یک شرکت یا با هدف آموزش های مختلف و …. ساخته میشود. یکی از المان های تاثیر گذاردر غرفه سازی، هدف شما است. به عنوان مثال هدف شرکتی که در زمینه کامپیوتر فعالیت دارد ممکن است ارائه انواع نرم افزار ها و سخت افزار ها باشد و شاید برای این کار نیازمند اجاره انواع مختلفی از تجهیزات نمایشگاهی باشد، این شرکت نسبت به فردی که هدف آن از برپایی غرفه، فروش کارهای هنری است، نیازمند فضای بیشتری است. حتی ممکن است شرکت کامپیوتری به طور همزمان چند هدف را دنبال کند. ارائه محصولات نرم افزاری یا سخت افزاری نیازمند آزمونو یا تست کردن است، بنابراین باید بخشی برای این کار در شرکت غرفه سازی در نظر گرفته شود. همزمان ممکن است مشتریان و یا سرمایه گذاران بخواهند محصولاتی را خریداری کنند و یا به مذاکره بپردازند. پس باید فضایی دیگر را برای اینکار در نظر بگیرند. همان طور که میدانید این شرکت نیاز به فضای بیشتری دارد زیرا بخشی از فضای غرفه نیز به اجاره تجهیزات نمایشگاهی تعلق خواهد گرفت.

 

تناسب محصولات و اندازه

 

بعد از آگاهی به هدف مورد نظر، آگاهی به تعداد محصول و لوازم مورد نیاز باید مد نظر گرفته شود در غرفه سازی نیز هدف اصلی ترین عامل برای انتخاب مکان و فضا و متراژ است. آگاهی به فضای مورد نیاز عامل اصلی در طراحی غرفه خواهد بود. تعداد وسیله ها در نشان دادن جلوه غرفه نقش بسزایی دارد. اگر تعداد وسیله ها زیاد باشد به همان نسبت غرفه با آلودگی های بصری رو به رو خواهد شد یا اگر خالی به نظر برسد به مخاطب حس بی کیفیت بودن غرفه یا خالی بودن و ناکارآمدی آن را القا خواهد کرد. یا ممکن است غرفه در کنار دیگر غرفه ها به چشم نیاید. در نتیجه باید  فضای غرفه با وسایل آن و تعداد وسیله ها متناسب باشد.

 

چیدمان محصولات

 

نحوه چینش وسایل، تجهیزات و محصولات، یکی از المانهای اصلی در کارایی بالا و زیبایی و جذب مخاطب است. حتی اگر در غرفه سازی فضای بهینه استفاده نشود، شما با چیدمان درست و دکوراتیو کردن غرفه میتوانید بهره مناسبی از آن ببرید، حتی میتوانید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی چیدمان خوبی داشته باشید. چیدمان نامناسب دید بدی را برای مخاطب القا خواهد کرد. با بهره گیری از رنگ ها و یا وسایل تزئینی میتوانید چیدمان بهتری داشته باشید. برای چیدمان غرفه میتوانید جستجو خود را از اینترنت آغار کنید و با گرفتن ایده های خلاقانه غرفه ای زیبا داشته باشید.

 

تبلیغات محصولات

 

با استفاده از برند و نشان تجاری شرکت در سردر یا دیوار غرفه، میتوانید از تبلیغات رایگان بهره ببرید. سعی کنید قبل از غرفه سازی این امر را در نظر داشته باشید. مشاهده و دیدن شدن برند شرکت شما در مقابل مخاطبان و بازدید کنندگان تبلیغات مهمی به شمار می رود. علاوه بر تبلیغات حس اطمینان برای مخاطبان القا خواهد شد. آن ها با اعتماد به خرید محصولات شما خواهند پرداخت. حتی اگر در آن لحظه به خرید نپردازند با ارائه خدمات خوب شما، نام شرکت شما در ذهن آنها خواهد ماند. داشتن شبکه های اجتماعی نیز در جذب مخاطب بسیار موثر خواهد بود .

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart