هزینه های غرفه سازی نمایشگاهی بر چه اساسی تعیین می شوند؟

د

ر نمایشگاه‌ها غرفه‌ای خوب است که بتواند محصولات خود را به بهترین شکل ممکن به بازدیدکنندگان نشان دهد. هزینه‌های غرفه سازی بستگی به طرح انتخابی دارد و قیمت طرح‌ها باهم متفاوت هستند حضور در نمایشگاه می‌تواند زمان خوبی برای معرفی محصولات و یا خدمات است بنابراین غرفه سازی جزو عامل اصلی جذب‌کننده‌ی بازدیدکنندگان است.

 

هزینه غرفه سازی نمایشگاهی

خیلی از شرکت‌ها وجود دارند که همان ابتدای کار مرتکب اشتباه می‌شوند. که این اشتباه موجب می‌شود که تمام تلاش ها از بین برود. اولین اشتباه این است که شرکت‌ها نتوانند هزینه‌های مربوط به غرفه سازی را مدیریت کنند. به منظور بهتر شدن مدیریت هزینه‌های غرفه سازی با یک شرکتی که در این کار تخصص دارد مشورت کنید و از او کمک بخواهید.

 

موارد مهم در هزینه غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از موارد مهم در غرفه سازی تبلیغات است؛ بنابراین هیچ‌گاه به بودجه تبلیغات دست نزنید یا از آن صرفه نظر نکنید زیرا که چاپ بروشور، کاتالوگ های مختلف و استند تأثیر زیادی در زیادشدن اطلاعات کار خود دارد.

یکی از راه‌های تأثیر گذاشتن در بازدیدکنندگان دادن هدیه است، بنابراین بودجه‌ای برای تهیه هدیه کنار بگذارید زیرا که بازدیدکننده با گرفتن هدیه خاطره خوب در ذهنش باقی می‌ماند و این باعث می‌شود جذب شرکت شود.

علاوه بر تهیه هدیه برای بازدیدکنندگان باید برای مدیران ارشد نیز هدیه نفیس تر تهیه شود.

از دیگر هزینه‌های مهم غرفه سازی پذیرایی است. شما باید بودجه‌ای برای تهیه پذیرایی از افراد بازدیدکننده و اشخاصی که قصد معامله تجاری  دارند، در نظر بگیرید. این پذیرایی بایستی بسیار مطلوب باشد مثلاً در فصل‌های سرد سال بهتر است چایی و قهوه و نسکافه و… باشد و در فصل‌های گرم شربت. در کنار آنها شکلاتت و شیرینی نیز پذیرایی را تکمیل می‌کند.

یکی دیگر از هزینه‌های غرفه سازی مربوط به قرعه‌کشی و جایزه است که باید به آن توجه داشته باشید. اگر می‌خواهید غرفه‌ای شلوغ و پربازدید کننده داشته باشد بهتر است در آن مسابقه یا قرعه‌کشی برگزار کنید.

قیمت و هزینه‌های مربوط به غرفه سازی به عوامل زیادی بستگی دارند که عبارت‌اند از:

  • نوع طراحی و دکوراسیون غرفه سازی
  • اجرا و ساخت غرفه
  • پشتیبانی غرفه‌ها از همه‌ی جهات در برگزاری نمایشگاه

 

متریال و قیمت غرفه سازی نمایشگاهی

یکی از عوامل مهم دیگری که بر هزینه‌ها و قیمت غرفه سازی تأثیر می‌گذارد، جنس سازه‌های به کاررفته است. در ایران برای غرفه سازی بیشتر از نئونان استفاده می‌شود ولی در کل جنس سازه‌های غرفه‌ها می‌تواند گلاس و ام دی اف نیز باشد.

عامل دیگری که در قیمت غرفه سازی تأثیرگذار است، اندازه مکانی که است که قرار است در آن غرفه سازی انجام شود. هر چه مکان غرفه کوچکتر باشد هزینه غرفه سازی نیز افزایش میابد.

 

بررسی قیمت طراحی غرفه سازی نمایشگاهی

شرکت‌های زیادی وجود دارند که کار غرفه سازی بر عهده‌دارند اما توجه داشته باشید که شرکتی را برای این کار انتخاب کنید که کار باکیفیت و قیمت مناسبی برای غرفه سازی داشته باشند. معمولاً این شرکت‌ها کار خود را به بهترین شکل در اختیار شما قرار می‌دهند.

روش‌های برای صرفه‌جویی در هزینه‌های غرفه سازی وجود دارد که عبارت‌اند از:

در اولین قدم شما از قیمت غرفه سازی با توجه به طرح انتخابی به‌صورت تمام‌شده مطلع شوید بعد شروع به کارکنید.

از طرح‌های ساده که مصالح کمتری به کار رفته است استفاده کنید.

برای طراحی لوگوی شرکت از جنس های چلنیوم و پلکسی انتخاب کنید.

در غرفه سازی از مصالحی که بعد از اتمام نمایشگاه دور ریز هستند، تا جای ممکن استفاده نکنید.

کار غرفه سازی را به شرکتی بسپارید که مطمئن هستید از لحاظ قیمت و کیفیت بسیار مطلوب هستند. شرکت‌هایی که برای طراحی غرفه سازی پول کمی دریافت می‌کنند قطعاً از مصالحی که جنس خوبی ندارند استفاده کرده‌اند پس به خاطر قیمت کم، آنها را انتخاب نکنید .

 

برای ساخت یک غرفه ی خوب از آرمان کمک بگیرید.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart