چگونه بدون هدر دادن هزینه در نمایشگاه غرفه سازی کنیم؟

هر ساله نمایشگاه های زیادی در ایران و خارج از ایران برگزار می شود که هر کدام مرتبط با یک صنعت خاصی است. این نمایشگاه ها برای کسانی که در صنعت فعالیت دارند و صاحب یک کسب و کار هستند بهترین فرصت است که با رقبا و مشتریانشان آشنا شوند.

 کسانی که به تازگی صاحب کسب و کار شده اند برای شرکت در نمایشگاه با دغدغه هایی مواجه می شوند که یکی از آن ها غرفه سازی و تامین هزینه های آن است. اگر بودجه ی کمی برای غرفه سازی در نمایشگاه داشته باشید کارتان کمی سخت خواهد شد اما نگران نباشید در این مطلب نکاتی را به شما خواهیم گفت که بدون هدر دادن بودجه و با داشتن بودجه ی محدود بتوانید بهترین غرفه را در نمایشگاه داشته باشید.

خرید کردن ممنوع!

بهتر است به جای خرید تجهیزات غرفه آن ها را اجاره کنید. هم چنین اجاره ی یک غرفه بهتر از ساختن مجدد آن است. این غرفه ها معمولا از اجزایی تشکیل شده اند که شما می توانید آن ها را با توجه به شرکتتان تغییر دهید و آن را سفارشی سازی کنید.

غرفه کوچک

همه فکر می کنند که هر چه غرفه سازی بزرگتری داشته باشند برایشان بهتر است اما باید بدانید با یک غرفه ی کوچک که روی اصول و طراحی مناسب ساخته شده است نیز می توانید موفقیت های بزرگی در نمایشگاه کسب کنید. در چنین حالتی باید بیشتر بودجه خود را صرف طراحی غرفه کنید نه اندازه ی آن چون تاثیر یک غرفه سازی کوچک اما با طراحی مناسب می تواند بیشتر از غرفه ی بزرگی باشد که طراحی آن نامناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر روی آدرس http://booth.tnarman.com/ کلیک کنید.

فضا را باز نگه دارید

غرفه های کوچکی که داخلشان با وسیله های غیر ضروری پر نشده است می توانند بزرگتر از چیزی که هستند به نظر برسند. بنابراین برای غرفه سازی باید توجه داشته باشید که از مبلمان حداقل استفاده را داشته باشید و بیشتر فضا را به بروشورها، استندها و هدایای تبلیغاتی اختصاص دهید.

علائم جذاب

استفاده از این علائم در غرفه سازی می تواند هزینه ی زیادی برای شما داشته باشد اما یکی از مواردی است که با انجام آن می توانید بازدیدکنندگان را به غرفه ی خود جذب کنید. حتی اگر غرفه ی شما کوچک باشد باز هم این کار می تواند توجه بازدیدکنندگان را جلب کند. توجه داشته باشید اگر غرفه ی مد نظر شما بزرگ باشد بهتر است آن را در جای شلوغی قرار دهید.

طراحی ساده

اول اینکه پوشش های گرافیکی سنگین در غرفه سازی باعث افزایش هزینه ها می شود و دوما بازدید کننگانی که به نمایشگاه می آیند معمولا از دیدن غرفه هایی که طرح های نا مفهوم گرافیکی و پیچیده دارد صرف نظر می کنند. مواردی که برای انتخاب میزبانان غرفه باید در نظر گرفت چه چیزهایی است؟

هزینه های مصالح را بدست آورید

در جذب مخاطبان بدنه ی غرفه کمترین نقش و تاثیر را دارد به همین دلیل باید در این مرحله هزینه های خود را کاهش دهید و بیشتر روی طراحی سرمایه گذاری کنید. شما باید برای چیزهایی هزینه کنید که تاثیر زیادی در جذب مخاطب داشته باشد مثلا برای ساختن بدنه ی غرفه لازم نیست چوب ها را از بهترین مارک بخرید چون اصلا دیده نمی شوند.

 

فناوری هوشمند

استفده از فناوری های هوشمند در برقراری ارتباط مشتریان و محصولات و خدمات با شرکت بسیار ضرور یاست و باعث می شود غرفه ی شما با سایر غرفه ها یک وجه تمایز داشته باشد. برای به کار بردن فناوری در غرفه باید هم هزینه ی خود فناوری و هم هزنیه ی تنظیمات آن را در نظر داشته باشید. در صورتی که بودجه ی شما محدود است باید از فناوری هایی استفاده کنید که با وجود هزینه ی کم بیشترین تاثیر را روی جذب مخاطب داشته باشند.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart