با 4 روش کم هزینه غرفه ای خاص و شیک طراحی کنید

 

در این مطلب قصد داریم شما را با 4 روش ساده برای طراحی یک غرفه شیک و زیبا آشنا کنیم تا بتوانید با غرفه سازی زیبا در نمایشگاه مد نظر خود شرکت کنید و به اهداف خود از شرکت در نمایشگاه برسید.

طراحی غرفه نمایشگاهی

بهتر است بدانید که طراحی غرفه نمایشگاهی یکی از جلوه های هنر معاصر و همین طور معماری مدرن می باشد. طراحی و غرفه سازی امروزه یکی از مشاغل پرطرفدار در بسیاری از جوانان و معماران و هنرمندان محسوب می شود. بسیاری جوانان بنا بر علایق خود به سمت غرفه سازی و طراحی آن جذب شده اند و در این حرفه مشغول به کار هستند.

بهتر است این نکته را نیز بدانید که طراحی غرفه در کشور ما سابقه چندانی ندارد و همین طور غرفه سازی و خدمات نمایشگاهی نیز حدود 20 الی 25 سال قدمت دارند. اما امروزه به دلیل برگزاری بیشتر نمایشگاه ها و به روز شدن همه ی شرکت در زمینه طراحی و غرفه سازی، این شغل جزو مشاغل پر درآمد کشور ما و همین طور جهان تبدیل شده است.

زیرا امروزه هر چه طراحی و غرفه سازی شما بهتر باشد، مخاطبان بیشتری را نیز به خود جذب خواهید و در نهایت در نمایشگاه مد نظر به هدف خود می رسید. البته برای رسیدن به هدف خود در شرکت در نمایشگاه ها فقط داشتن غرفه ای زیبا و جذاب نمی باشد، بلکه باید دیگر موارد مربوط به غرفه سازی نمایشگاهی تهران را نیز رعایت کنید.

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، طراحی غرفه های نمایشگاهی به نوعی یکی از هنر های زیبا در مهندسی معماری و غرفه های نمایشگاهی می باشد. به همین خاطر در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با 4 روش خاص و مهم درباره طراحی غرفه های نمایشگاهی آشنا کنیم که با بکار گیری این چهار روش می توان غرفه ای با قیمت مناسب و همین طور شیک طراحی کرد؛ پس با ما همراه باشید.

روش های طرحی غرفه نمایشگاهی

 

طراحی غرفه

اولین نکته ای که باید در طراحی غرفه های نمایشگاهی شیک و خاص در نظر گرفت این است که طرح بکاررفته بایستی با نوع خدمات و فعالیت شرکت کننده در نمایشگاه همخوانی داشته باشد.

به عنوان مثال طرحی و غرفه سازی یک شرکت نفت و گاز و پتروشیمی باید با طراحی غرفه ی یک شرکت صنایع غذایی متفاوت باشد زیرا حوزه ی فعالیت آنها نیز کاملا با یکدیگر متفاوت است. به همین خاطر است که می گوییم طراحی غرفه باید متناسب با نوع فعالیت شرکتی قرار است در نمایشگاه حضور داشته باشد، باشد. طراحی غرفه باید بگونه ای باشد که ببینده با نگاه کردن به آن تا حدودی نوع فعالیت آن را متوجه شود.

غرفه سازی آرمان 64

دیزاین و طراحی غرفه

مورد دومی که در طراحی غرفه و غرفه سازی وجود دارد این است که می بایست در قدم اول پرزنت محصول را انجام دهد و ویترینی برای محصولات ارائه شده توسط تولید کننده باشد. به خاطر وجود این مورد، قاب بکار کرفته در غرفه سازی نباید به گونه ای باشد که زیباتر از محصول جلوه کند و دیگر محصول شرکت دیده نشود. قدم دوم این است که قاب به گونه ای باشد که فقط دید مخاطب را به سمت خود بکشاند. بهتر است مطلب چگونه با کمترین هزینه غرفه سازی انجام دهیم؟ (بخش اول) را نیز بخوانید.

سومین موردی که وجود دارد این است که باید قبل از غرفه سازی شیک و خاص، طراح مورد نظر از نرم افزار های به روز دنیا استفاده کند. همچنین امکان حرکت و شناخت موقعیت های هر یک از المان ها به شکل زیبایی وجود داشته باشد.

مورد چهارمی که باید برای طراحی و غرفه سازی در نظر گرفت این است که طراحی غرفه باید خاص و مینیمال باشد و همین طور چشم نواز خوبی برای بازدیدکنندگان داشته باشد تا آنها را به سمت خود جذب کند.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart