عنوان مقاله

یکی  از معتبر ترین و مرسوم ترین روش های تبلیغات و عرضه محصول خود در کشور ما ایجاد غرفه ای مناسب و زیبا در نمایشگاه ها است. افراد با بکار گیری اشکال خاص در غرفه سازی و ایجاد المان های مخصوص خود و پذیرایی مناسب از مراجعه کنندگان میتوانند محصولات یا خدمات خود را ارائه دهند.

این ملزومات که غرفه سازی یا غرفه آرایی نامیده میشود تاثیر زیادی در پیشترفت غرفه شرکت دارد.

این مسئله روشن است که نمای غرفه و کیفیت غرفه سازی و همچنین دکور زیبای غرفه می تواند نظر بازدید کنندگان را به خود جلب می کند، زیرا ممکن است غرفه های کناری محصولی مشابه با محصول شما ارائه دهند پس بایستی غرفه سازی شما نظر مشتری را بیشتر جلب کند. همچنین غرفه شما باید به درستی محصولی که ارائه می دهید را نمایان کند تا نتیجه مثبت از شرکت در نمایشگاه را بگیرید.

به غیر از بحث زیبایی غرفه سازی، اهمیت کاربرد آن نیز امری مهم است. بخاطر اینکه محیط کوچک است و همین طور برای هر متر مربع هزینه پرداخت شده است و همین طور شرکت ها می خواهند از تمام فضای غرفه استفاده کنند. د رصورتی که غرفه سازی مدرن نیز هزینه بر است.بنابراین بایستی خدمات مربوط به غرفه سازی با قیمت مناسب همچنین داشتن طراحان خوب برای ایجاد غرفه ای خاص برای ارائه محصول پیدا کرد. قبل از بستن قرارداد حتما نمونه کار های آنها را در وبسایتشان ببینید.

شرکت آرمان جزو بهترین های ایران در صنعت غرفه سازی می باشد و دارای امتیاز بالا در غرفه سازی است. این شرکت متاقبلا طرح های مدرن و خاص و غیر کپی را برای مشتریان ارائه می دهد و چون سابقه کار دارند برای شما غرفه متناسب طراحی می کنند.

قیمت غرفه سازی و عوامل موثر در هزینه های ساخت غرفه

هزینه غرفه سازی به خاطر رقابتی که بین شرکت هایی که در این خصوص کار می کنند به وجود آمده، موجب ایجاد یک توازن تقریبا یکسان در میان شرکتهای غرفه ساز شده است.

ناگفته نماد که کیفیت خدماتی که شرکت ها ارائه می دهند و گرید آنها موجب ایجاد تغیرات در قیمت نهایی آنها خواهد شد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی

موارد موثر در محاسبه هزینه های غرفه سازی به موارد زیر تقسیم میشود:

به کار گیری کفسازی معمولی مثل پارکت یا موکت و یا متریال های خاص ( ام دی اف ، موکت های خاص و چمن مصنوعی)

به کارگیری شکل های هندسی رایج و یا شکل های ویژه در طراحی غرفه سازی که موجب می شود طراحان مجبور شوند از دستگاه های برش CNC و یا لیزری استفاده کنند.

به کار گیری طرح گرافیکی سه بعدی معمولی یا خاص

به کار گیرری نور پردازی ویژه و مفید و همچنین به کار گیری نورپردازی خاص و ویژه

به کار گیری مبلمان خاص و راحتی در غرفه سازی

به کار گیری تجهیزات خاص و ویژه

استفاده از پکیج گل آرایی و غرفه آرای خاص یا رایج

سفارش فضای سبز ویژه

به کار لوازم صوتی خاص و تلویزیون در ابعاد بزرگ مثل تلویزیون شهری، ویدئو وال

سفارش تجهیزات خاص

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart