اقداماتی که باید قبل، حین و بعد از نمایشگاه انجام داد چیست؟

یکی از نکاتی که بعد از غرفه سازی و طراحی آن بایستی شرکت هایی که قرار است در نمایشگاه ها شرکت کنند به آن توجه کنند این است که افرادی که قرار است در غرفه ی نمایشگاهی کار کنند همگی لباس های فرم یکدست داشته باشند.

این افراد بهتر است از کفش های راحتی استفاده کنند زیرا زمان زیادی را باید در غرفه ها بمانند با این کار کمتر خسته می شوند.

اگر می خواهید از فرصت شرکت در نمایشگاه به بهترین شکل ممکن استفاده کنید در انتخاب طرح لباس، رنگ آن و لوگوی متصل شده بر روی آن و تمام جزئیات دقت کنید.

علاوه بر لباس کار بایستی پاکت های قابل توجه ای را طراحی کنید که لوگوی شرکت بر روی آن باشد تا در صورت خرید این پاکت های تبلیغاتی ماندگار را به همراه خود ببرند.

این مسئله برای معرفی به بازدیدکنندگان بسیار موثر است. بنابراین بعد از غرفه سازی و طراحی آن بایستی به این نکات نیز توجه شود.

 

نکاتی در زمان برگزاری نمایشگاه

معمولا در قسمت ورودی نمایشگاه یک راهنمای مناسب در اختیار افراد قرار می گیرد. مطمئن شوید که در مسیر ورود تا رسیدن به غرفه ی شما رقبای شما به چشم می آیند یا خیر و توجه ی بازدیدکنندگان را به خود جذب می کند یا نمی کند.

حتما یک خودکار و دفتر مناسب و طراحی شده را برای یادداشت های مناسب در اختیار افرادی که قرار است در داخل غرفه کار کنند، قرار دهید.

بعد از طراحی و غرفه سازی حتما به فکر طراحی کارت ویزیت و کاتولوگ و هر گونه نشان تبلیغاتی با گرافیک عالبی و مناسب باشید.

توجه داشته باشید که از اینکه خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنید هیچ ترسی نداشته باشید زیرا هرچقدر که در بین مردم شناخته تر شده باشید، موفق تر عمل خواهید کرد.

توجه داشته باشید که داشتن یک لپ تاپ که حاوی اطلاعاتی کامل تر از کاتولوگ ها می باشد، حتما لازم است. تا بتوان اگر لازم شد این اطلاعات را در اختیار افراد قرا داد.

توجه داشته باشید که اگر محصولات شما به گونه ای نیست که حمل و نقل آن آسان باشد، سفارش افراد را ثبت کنید و مسئولیت حمل و نقل را خودتان بر عهده بگیرید.

آدرس آنها را دریافت کنید و زحمت حمل آن را به مشتری ندهید.

این موضوع یکی از موارد مشتری مداری است که مشتری را به سمت شرکت جذب می کند.

بعد از غرفه سازی و طراحی آن به این موارد دقت کنید و آنها را رعایت کنید.

در زمان نمایشگاه علاوه بر اینکه عرضه ی خدمات و ارتباط با مشتری مهم است اما مسئله ی مهم دیگری وجود دارد و آن هم این است که افرادی که در غرفه کار می کنند نیز باید به اندازه کافی استراحت داشته باشند.

این افراد باید وعده و میان وعده ی کاملی داشته باشند تا بتوانند به خوبی با بازدیدکنندگان ارتباط برقرار کنند و همین طور بازدیدکندگان نیز از حضور در غرفه ی شما لذت ببرند.

بنابراین این نیز نکته ای بود که بعد از غرفه سازی و طراحی آن باید به آن توجه کرد. طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی به چه صورت است؟

 

ایجاد شبکه اجتماعی گسترده

کاتالوگ، کارت ویزیت، دریافت اطلاعات مشتریان و مخاطبان و دارا بودن شبکه های مجازی برای درجریان قرار دادن مخاطبان از محصولات جدید، خدمات جدید، تخفیفات ویژه و … در ارائه ی خدمات بعد از نمایشگاه بسیار موثر است.

بنابراین شما فقط نباید به قبل و حین نمایشگاه و غرفه سازی و طراحی آن فکر کنید، بایستی به بعد از نمایشگاه نیز فکر کنید و با انجام این کار ها خدمات خود را بعد از نمایشگاه نیز می توانید در اختیار مخاطبانتان قرار دهید و ارتباط خود را با آنها قطع نکنید.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart