اشتباهات رایج در غرفه سازی

در این مقاله در خصوص طراحی غرفه سازی و اشتباهات رایج در آن صحبت می کنیم که ممکن است برای شما مفید باشد.

توجه داشته باشید کار طراحی غرفه سازی برای نمایشگاه ها را به شرکت های طراحی صنعتی که حرفه اشان طراحی غرفه است و تیم مخصوص به این کار دارند بسپارید نه نجار غرفه ساز.

یک تیم 4 نفره که کارشناس طراح غرفه سازی هستند به وسیله یک تحقیق گسترده متوجه شدند که سالانه کم کم 30 نمایشگاه تنها در مکان نمایشگاه بین المللی تهران برگذار می شود و دارای بیشتر از 1000 شرکننده است که با این وجود تنها ممکن است 10 مورد غرفه سازی از طرح مدرن و خلاقانه و متناسب با محصول و خدمات ارائه دهنده، استفاده شده باشد. چرا بین 1000 غرفه فقط 10 غرفه ی جدید وجود داشته باشد؟؟؟

دلیل اصلی، مدل رایج و عرف غرفه سازی است:

بیشتر شرکت ها معمولا با شرکت نجار تماس میگیرند و از آنها یک طرح غرفه سازی رایگان درخواست می کنندو این شرکت ها نیز دارای طرح زیاد داخلی و خارجی هستند که به وسیله تری دی مکس فقط اسم، برند وعکس را تغییر می دهند و در اختیار شما قرار می دهند. ولی در شرکت های طراحی صنعتی اینگونه نیست آنها با علم طراحی و در نظر گرفتن اصول زیبایی و پیاده کردن ایده های جدید، غرفه سازی می کنند.

۲- طراحی صنعتی غرفه سازی:

طراح صنعتی غرفه سازی وظیفه دارد کاملا به علم ساخت مدل، متریال و نور پردازی به شکل حرفه ای مهارت داشته باشند.

طراح صنعتی غرفه سازی به منظور ارائه محصول شما یک استند 3 بعدی و بی نظیر می سازد که قابل حمل و شرایط ایستایی حاص خود را داشته باشد.

طراحی صنعتی غرفه سازی فقط برمبنای ایده مدرن است

 

۳- ضعف شرکتهای نجار غرفه ساز

عدم داشتن طراح زبده صنعتی:

طراح زبده به شخصی گفته می شود که دید صنعتی نسبت به طراحی دارد و تمام طراحی های آن جدید باشد نه کپی و آنقدر به نرم افزار های فتوشاب مانند مایا و تری دی مکس مسلط باشد که 90% مشابه طرح واقعی باشد. تا شما بتوانید نمونه واقعی را قبل از ساخت ببینید.

۴- در صورتی که نجاری غرفه سازی  با طراحی غرفه سازی از دو شرکت متفاوت باشد چه اتفاقی می افتد؟

ناهماهنگی به وجود می آید و موجب افزایش هزینه می شود.

شما وقتی با یک شرکت صنعتی غرفه سازی قرارداد ببندید و طرح نهایی و اندازه ها را حداقل از 3 نما از آنها دریافت کنید و با شرکت های نجار غرفه سازی مناقصه بگذارید و آنها نیز متوجه میزان اطلاعات شما می شوند و شما می توانید با صرف کمترین هزینه این کار را انجام دهید.

۵- اگر همه ی کار را به یک تیم نجار غرفه سازی بدهم چه میشود؟

کار منحصر به فرد نمی شود و هزینه های مربوطه دو برابر می شود.

۶- عرف قیمت طراحی غرفه نمایشگاه چقدر است؟

طراحی صنعتی با ایده مدرن در ایران:

هر متر مربع با کیفیت بیشتر از 70 % به شکل سه بعدی و مشابه با واقعیت دربرنامه ی۳d render و دارای 5 عکس از  نماهای متفاوت غرفه، کم کم 8000 تومان، چنانچه طراحی بسیار مدرن و خاص باشد 15000 تومان است.

نکته: مواظب باشید که فریب شرکتهای نجار غرفه سازی را نخورید چون که انها با کار کردن چند شرکت طرح های آنها را کپی کرده اند و با قیمت زیاد به شما غالب می کنند.

همیشه هر کاری را به کاردانش بسپارید. اگر شما مقداری بیشتر هزینه کنید و غرفه ی خوبی داشته باشید میتوانید سود بیشتری دریافت کنید پس مسئله ی غرفه سازی را جدی بگیرید.

برای مشاهده تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart